In Stock

سنجش

کنترل ولو فیشر

سیستم های کنترل سیالات از برند محبوب جورج فیشر

جورج فیشر بینانگذار برند فیشر که بعدها از زیر مجموعه های شرکت emerson گشت، یکی از پیشتازان تولید رگلاتور و کنترل ولو در جهان به شمار میرفت که همیشه سعی در بهینه کردن و همین طور بهبود شرایط خط تولید خود داشت، اگرچه فیشر در ایران اقبال چندانی بر روی نمایندگی های مختلف خود نداشته است و اغلب در بحث تحریم ها دچار اختلال ورود کالا شده است، اما این روز ها نماینده های فروش فعالی در سطح بازار دارد که از کانال های مختلف این برند را به ایران وارد میکنند و مجموعه پارسل تجهیز نیز یکی از این مودیان ورود کالای این شرکت به شمار می رود. اگر شما هم قصد استفاده یا جایگزینی این برند را در بین محصولات خود دارید حتما با مجموعه ما در تماس باشید و از قیمت های رقابتی و همین طور پشتیبانی ما بهره بجویید.

کنترل ولو های فیشر در سری های جدید و قدیم این شرکت، انواع مختلف کنترل ولو فیشر گلوب ولو با مدلهای EZ , ET,EW  و دبل اکتین همراه با آکچیتور ۶۶۷ و ۶۵۷ و همچنین وی بال تیپ ۱۵۰ و ۲۵۰ فلنچدار و بین فلنچی (WAFER TYPE) با عمگرهای آی پی پوزیشینر (I/P POSITIONER) مدلهای ۶۰۳۰٫۶۰۲۰٫۶۰۱۰٫۳۶۰۰ هارت یا فیلد باس و رگلاتور ۶۷CFR که با دستگاه کالیبراسیون مدل ۳۷۵ ، ۴۷۵ تنظیم میشود که در متریالهای فولادی یا کربن استیل Carbon Steel ، استنلس استیل   Stainless Steel، آلوی استیل Alloy Steel  میباشد.

فروش انواع شیر کنترل فیشر fisher

  •  از سایز ½’’  الی ۲۴’’
  • براساس استانداردهای ASTM . API . NACE
  • در انواع اتصالات دو سر دنده (Screwed NPT )   . ساکت ولد (Socket Weld )  . جوشی (Butt Weld ) . فلنچدار (Flanged –RF-RTJ)
  • در کلاسهای ۱۵۰# . ۳۰۰# . ۴۰۰# . ۶۰۰# . ۸۰۰# . ۹۰۰# . ۱۵۰۰# . ۳۰۰۰# . ۵۰۰۰# . ۱۰۰۰۰# . ۱۵۰۰۰#
کنترل ولو فیشر fisher

کنترل ولو فیشر

فروش انواع کنترل ولو فیشر

سایز : ازسایز ۱ الی ۲۴ اینچ به صورت موجود

آلیاژ :  A216WCB/SST316

فشارکار : درکلاس ۱۵۰-۳۰۰-۶۰۰-۹۰۰-۱۵۰۰

اتصال :   فلنج دار ، جوشیTYPE: ET,EZ,EAT,ETR

کنترل ولو فیشر (Control Valve)

یکی از رایجترین المان های کنترل نهایی در سیستم های کنترل صنعتی ،کنترل ولو میباشد.کنترل ولو برحسب فرمان یک سیگنال اتوماتیک همچون سیگنال یک کنترل کننده یا دستگاه منطقی (مانند PLC) فلوی سیال عبوری از یک لوله را محدود می کند.

کنترل ولو fisher

کنترل ولو فیشر fisher control valve

موارد مهم در انتخاب یک کنترل ولو به شرح زیر می باشد

۱- CV (میزان عبور سیال از ولو را که نشان دهنده حجم در واحد زمان میباشد و با دیمانسیون گالن بر دقیقه اندازه گیری می شود )
۲- سایزینگ ولو
۳- سیال داخل مسیر ( خورندگی)
۴- فشار و اختلاف فشار موجود
۵- غلظت و مختصات سیال
۶- نشتی ولو (Leakage)
۷- اغتشاش سیال
۸- دمای سیال
۹- قیمت شیر

وب سایت فیشر fisher را ببینید

4 دیدگاه برای کنترل ولو فیشر

  1. رضا نائینی

    سلام، آیا این محصولات فیشر را با گارانتی یا خدمات پشتیبانی تحویل می دهید؟ سوال دوم اینکه آیا این محصولات استوک های اروپا هستند؟

    • مدیر سایت

      در مورد سوال اول پاسخ مثبت هست، تمامی محصولات فیشر با گارانتی یکساله شرکت خود ما ارائه می گردند البته خود fisher هم گارانتی بین المللی دارد که در واقع تا سه سال می توانید از آن استفاده کنید اما شاید هزینه های ارسال تا مثلا امارات برای استفاده از همچین موضوعی اصلا به صرفه نباشد و تعمیرات با هزینه برای همه معقول تر، در مورد سوال دوم، خیر متاسفانه اغلب همکاران همچین مواردی را در کار خود به صورت غیر اخلاقی انجام می دهند، اما بیشتر مواقع هم به مشکل برخورد می کنند، هیچ قطعه دست دومی در مجموعه ما بفروش نمیرسد

  2. جواد پیرمرادی

    سلام آیا این محصولات از شرکت فیشر را به صورت کامل موجود در ایران دارید؟

  3. محمدرضا جبارزاده نواحی

    سلام، گارانتی محصولات آیا معتبر هستن؟ میشه این محصولات را در ایران به صورت سفارش خرید کرد؟

    • مدیر سایت

      بله همه گارانتی ها شرکتی و معتبر هستند، پیش از خرید شرایط گارانتی هر محصول را جویا شوید، ضمن اینکه سفارش خرید برای محصولاتی که داخل ایران موجود نیستند محیاست

  4. مدیر سایت

    لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید یا ایمیل بزنید

دیدگاه خود را بنویسید
بازگشت به بالا